life for me is just weed and bro's

2012-08-29 @ 17:13:20 Vardag Kommentarer (0)
HELLO!
 
Skoldagen idag var väl som vanligt, Sara drog hem idag igen när det var två lektioner kvar men det överlevde jag. Jag vet inte vad det är med mig men jag känner mig verkligen överdrivet efterbliven. Jag frågade Kjell samma fråga ungefär 8-9 gånger idag på NO:n. Och mitt i en lektion kan jag känna att min hjärna inte kan ta in mer information och jag blir alldeles rastlös och kan inte koncentrera mig. Vad fan har hänt över sommaren egentligen!?
 
Oh well. Blev lite kaos när jag kom hem men åt iallafall mellanmål för typ 40 minuter sen och satte mig här. Ska plugga hade jag tänkt, vilket jag är typ mitt uppe i lol, och sen chilla. Vi har glosförhör imorgon så ah. Kulkul.
 
Vi hörs senare folks, ska tidsinställa lite inlägg.
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0