a couple days not talking, i seen my baby

2012-12-16 @ 16:56:17 Vardag Kommentarer (0)
TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Idag har jag varit på Marieberg och lekt lite och sånt. Aa. Mina planer skulle ha varit att åka och träna nu men känner verkligenverkligenverkligen inte för det så tror jag kör lite zumba eller annat när maten smält sig. Åt lunch nyss, ouuuuuuuuuuuuft. Eller typ lunchmiddag typ lunner. Istället för brunch lunner. Fan vad bra ord. Ska skaffa patent på den, yessir.
 
Höll på med de där jävla klädcollagen i åtta-nio timmar igår och hade en sån fet huvudvärk att jag inte orka mer sen. Men tänkte fortsätta nu men måste skriva på no0vellen och tar  det först för det är ju lite viktigare, right? Måste ta tag i tumblrn sen också.. ÅH.
 
Hörs sen då fellas.
 
PUSS
 

lite random shet sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0