aj - jag slog i mitt knä

2012-12-21 @ 10:33:24 Vardag Kommentarer (0)
TJAAAAAAAAA
 
Igår sluta skolan och vi fick betygen och ouffffffft. Fittlärare. Det är vad de är. Satsade fan allt på tekniken han älskade oss och allt sen får man ett motherf*cking D? Vad är det?! Sen på biologin får jag D men på fysiken, där jag jobbat dubbelt så hårt, får jag E?! DAFUQ?! Vad fan är problemet. Skulle kunna överklaga alla betygen men så får man ju inte göra... Gäller att börja jobba ännu hårdare då. Men efter lovet ska jag börja ta skolan allvarligare, för ärligt talat om jag vill någonstans i livet kan man inte ha sådana här pissbetyg.

Hm sen då. Ja. Snart är det jul. Och inatt skulle jorden gå under men jag överlevde, yes! Får se om den går över senare idag/ikväll då. Hoppas inte det för jag vill se vad jag får i julklapp och födelsedagspresenter, yay. Allt som jag inte får i julklapp ska jag önska mig i födelsedagspresent. Fast vill mest ha pengar nu eftersom jag, Izabelle och Sara ska dra till Stockholm i januari och shop our asses off. Finns ju asmycket streetwear där som inte finns här. Ska köpa en snapback, någon snygg crewneck sweater, ett drake-linne, ett par leggings, en skal, en Justin-sak och en ryggsäck ifall inte mamma och pappa köper en till mig i födelsedagspresent. För seriously, jag ska ha en ryggsäck. Tänker inte gå runt med mina gulligullväskor längre nej fy. Alla är sönder dessutom. Bayz. Måste köpa skor också för dansen börjar om typ tre-fyra veckor men dom ska jag få ändå. Som tur är.

Orkar inte skriva mer vi hörs sen, ska försöka få klart klädinlägget idag som jag började med för en vecka sen.. Yey.
 
Pusssssss!


true dat♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0