baby say yeah and let me kiss you

2012-12-15 @ 11:24:19 Vardag Kommentarer (1)
TJA BRUSH
 
Sitter och lyssnar på One direction och hypar för jag älskar dom så jävla mycket. Vill verkligen se dom i maj men det verkar gå åt helvete. Fuck my life. Då åker väl jag och Sara runt och stalkar dom istället, jag menar en dag i skolan kan man fan offra för att försöka få en glimt av sina idoler, don't you think?

Är själv hemma för lillebror har hockeycup så alla följde med men jag orka inte. Fast mamma är i Sthlm och handlar najs saker till mig i jul så aaah. Hoppas verkligen hon hittar en snygg ryggsäck, vill veeerkligen ha en. Sen ska jag sätta nitar på den hihihihi ♥ Vill ha en knallrosa. Så jävla ballt.
 
Tror jag slänger upp en liten wishlist med kläder eller nåt senare, sitter och kollar massa nu på internet och är tumblrgalen som ni vet och där ser jag tusentals kläder varje dag. Synd bara att typ en Diamond t-shirt kostar 400...

OMFG HÖRDE PRECIS ÄCKLIGASTE LJUDET EVER SATT O LYSSNA PÅ NICKI SEN BA LÄT DET SOM ATT NÅGOT MJUKT RAMLADE HOLY FUCK SPRANG OCH HÄMTADE EN KNIV OCH SATTE PÅ TVN NU JÄVLAR OM NÅGOT FITTRÅNARE BESTÄMMER SIG FÖR ATT KOMMA HIT SKA JAG DÖDA DOM
 
Holy fuuuck vad jag är rädd. HATAR att vara hemma själv utan någon hund som kan skydda en.. KLDFMKLSFM
 
sant though

Kommentarer
Postat av: JBIEBZNOVELL

Vi är två tjejer som skriver en fanfiction som handlar om förbjuden kärlek. Melanie - en 17årig tjej med en död mamma och en pappa som misshandlat henne och druckit för mycket sedan mammans död - blir adopterad av Patricia Mallette som är känd som Justin Biebers mamma. Melanie blir Justins syster, men alltsom tiden går utvecklas deras relation till något mer än en vanlig syskonrelation. De känner starkt för varandra men kan knappt erkänna det för sig själva eftersom det vore att ge efter.

Om handlingen låter intressant så kika gärna in på vår blogg http://jbiebznovell.blogg.se och börja läs! Det skulle betyda massor eftersom skrivandet är en väldigt stor hobby för oss båda. Ha det bra :)

2012-12-16 @ 13:42:03
URL: http://jbiebznovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0