crazy ass night

2012-12-28 @ 11:23:41 Vardag Kommentarer (0)
Tja polare!

Igår måste ju fan varit den galnaste dagen på länge. Först allt kul som hände på stan sen typ klockan elva addar min relativt nyinflyttade granne mig på fb och vi snackar ett tag, sen vill han att jag ska komma ut så Sara cyklar hit vid halv tolv och vi drar med en pulka upp till skolan, sen kommer dom upp och vi börjar åka pulka sen snöpular dom mig och jag ramlar tamigfan hela tiden sen snackade vi ganska mycket och ba hade pisskul. Sen typ halv två eller vad fan det var eller ett? Stack vi hem igen och fortsatte partyt hemma. Ne skoja bara hahaha. Men Sara följde med mig in och mitt smink var fucking diasaster för dom hade ju snöpulat mig! Min grannes kompis asså. Orkar inte livet fyfan vad ful jag måste varit ahahahaha.

Snart kommer iallafall bästa hästen hit så det ska ju bli najs. Vi ska köra nya Cod black ops hela dagen i guess. Nej inte hela, bara tills Isak kommer hem och ska förstöra.

Hörs sen losers, puss!

158892693073290263_vnnmvthk_c_large
jag och sara igår. typ. OMFG MÅSTE HA DOM DÄR MASKERNA AHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0