fitticnet

2012-12-16 @ 19:57:12 Vardag Kommentarer (1)
Släpptes ju meet&greet's till Justins konsert utan någon vidare förvarning och jag fick tag på biljetter två gånger men fick inte köpa för mamma. Fick inte sälja mina julklappar för att se honom heller. Det hade varit värt det just saying.
 
Jag hoppas innerligt det kommer komma något meddelande från ticnet bara "oj det blev fel i systemet det skulle inte säljas några fler meet and greet till Justin Biebers konsert. alla får pengarna tillbaka vi beklagar.". Skulle kännas asbra i hjärtat då.
 
Alla i SB har kaosat ihjäl sig också och gjort det tusen gånger värre än vad det är. Vafan vi hade ju inte meet and greet's innan och överlevde då, varför skulle vi inte överleva nu? Haha.
 
Ska snart hoppa in i duschen men måste sansa mig snart. Niagarafallen kom ut ur mina ögon och jag brukar inte gråta särskilt ofta så är asjobbigt att anpassa sig till normalhet efteråt. Huvudet är ju tungt som en ostbåge eller nåt.
 
Hörs sen fellas.
 
PUSS
 
to my parents

Kommentarer
Postat av: Kajsa Med K

tävling vinn justins bok och parfym!: http://flirtatious.blogg.se/2012/december/tavling-2.html#comment
:)

2012-12-17 @ 18:48:30
URL: http://kajsamedk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0