GOD JUL

2012-12-24 @ 15:28:10 Vardag Kommentarer (0)
Tja människor, hur har eran jul varit!? Vad har ni fått?! Vad har ni gjort?! Har ni firat med någon? WOHO TELL ME
 
Själv vakna jag typ tio av att mamma kom in och la sig hos mig och så snackade vi lite sen gick hon och då gick jag upp lite efter det och öppnade min strumpa, sen gjorde jag frukost till mamma för hon fyller ju år idag (grattis världens bästa mamma i love u!), sen kom Isak upp då chilla vi, sen kom storebrorsan upp då fira vi mamma lite smått och hon blev glad/nöjd så det var ju jättekul! Sen så spelade jag och mina bröder cod black ops 2, Isak fick ju det i sin strumpa, i typ två och en halv timma, jag skojar inte ens! Det var skitkul och måste göras om alltså, haha!

Sen plattade jag mitt hår, bytte om, sminkade mig och tog lite kort och sen kollade jag pyttelite på Kalle Anka sen satte jag mig här. Har aldrig riktigt kollat på traditionsprogrammen på jul, inget som intresserar mig så värst mycket haha. Om ungefär en halvtimma kommer alla gäster, vid sex står maten på bordet och sen kanske sju-halv åtta delar vi ut julklappar och sen vid halv nio-nio kommer jag och Frida öppna våra paket WEEEEEEEHO! Är so excited vill se vad jag får!!!!

Vi hörs ikväll när jag antagligen är hög på livet, hihi.

PUSS PÅ ER

74045_496606167067037_457207387_n_large
mina homies chillar vid granen ba lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0