i keep on running, keep on running and nothing works

2012-12-14 @ 18:44:37 Vardag Kommentarer (0)
TJA BRUSHHHHHHHHHER
 
Vad händer? Själv sitter man här har precis ätit donken så jag är färdig på att spy. Sa till pappa att jag ville ha lilla menyn han kommer hem med mcfeast.. #daddystyle
 
Har inte gjort mycket idag, skoldagen sög balle. Först var det luciafirande och det var väl helt OK, FIVEYBOY VAR HÄR IDAG OCKSÅ!!!! Men iaf, sen hade vi svenska då fortsatte vi kolla på askungen, sen hade vi spanska då kollade vi på en äcklig film med blod och läskiga gubbar, sen hade vi lunch då chilla vi livet. Sen hade vi SO då såg vi en film om nordsjön eller vad hette den nu igen sen hade vi bild och då såg vi Scary movie 3 som vi redan sett där en gång!!! Fittjobbig dag helt ärligt jag HATAR film blir assur när vi ska se det i skolan sen ba kolla vi på film helt allvarligt HELA dagen. Orka.
 
Tänkte sätta mig framför weheartit och spara massa bilder till en grej som ni snart ska få reda på folks, hihi.
 
PUSS PÅ ER BABES HEJDÅ LOVE YOU KOMMENTERA GILLA DELA ALLT PUSS<3333333333333
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0