leeeeeek

2012-12-17 @ 19:05:59 Vardag Kommentarer (2)
Tja bröder
 
Hade en helt OK dag idag i skolan för jag förso- nej jag mena var på tandläkaren idag. Så kom till skolan vid tio och missa första lektionen asskönt sen hade vi chill spanska, helt OK matte, intressant film på NO:n och sen asskön idrott. Älskar idrott nu för tiden, vi får planera våra egna lektioner! Its awesome.
 
Sen kom jag hem och åt och chilla och sen fick jag laga middag sen åt jag sen chilla jag sen åkte jag till coop med pappa WOHO KÖPTE FISHERMAN'S FRIEND ÄNTLIGEN OCH MUNSKÖLJ! TAGGA MUNSKÖLJ 2012!!! Ah sen kom jag hem och satte mig här och nu tänkte jag chilla. Ska köra lite mer styrka för körde kondition, mage och stretchning idag på idrotten så kör ass och arms nu då. Kanske avslutar med lite lätta stretchövningar också för det behövs. Ouft har bara en decimeter kvar i min split men ändå stretchar jag inte?! Idiot.
 
Aja vi hörs senare fellas, PUSS
 
nej det gör jag inte jag hatar dom flesta hehe. jag och mainstream går inte ihop.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej, gillar du justin Bieber borde du klicka dig in på min blogg, skulle bli jätte glad :D Undrar också om du ska på hans konsert? :D

2012-12-17 @ 19:13:06
URL: http://biebersbaby.blogg.se
Postat av: Denice

Vilken fin blogg du har :)

2012-12-19 @ 17:54:57
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0