min jul

2012-12-25 @ 21:21:05 Händelser & Foton Kommentarer (0)
Tja små vener
 
Igår var det julafton, hade en awesome kväll. Var mest med kusinen och vi chillade som vanligt och prata massa. Fick massa fina saker i julklapp, favoriten var fanimig Girlfriend paketet även om jag fick dyrare och större saker lol. Blev tårögd och fick hålla mig från att börja gråta så jävla hårt ahahaha, blödig eller vad?!

Fick ett sminkbord också som var sjukt snyggt men tyvärr är ju butiken fuckad och säljer möbler som är typ sönder. FIA var inristat i mitten av bordet och kanterna var helt sönder. Fuck them. Ska byta det imorgon men tror helt ärligt inte vi kommer få det förrän januari ändå för dom kommer säkert vara slut och så kommer dom få beställa hem och lalala. Familjen Stigebäcks vanliga tur! Tjoho.
 
Här kommer bilder på allt jag fick iallafall, pusssssssss!

en tomte och en gitarrspelande tomte kom på besök ahahahha ALLA garva då typ! fettroligt


dom två första bilderna var jag på hela julafton + det jag fick i strumpan. -armbandet då. tjoho! sen den sista bilden var de tre tröjorna jag fick, de två vänstra från hollister och den högra från cubus. och asså hollistertröjorna och julaftonsoutfiten från mamma&pappa och högra tröjan från farmor


OMFG BÄSTAAAA girlfriend från mamma&pappa, fototavlan från faster och mina kusiner och stolen från mamma&pappa!


750:- av mormor&morfar och presentkort på 300:- på H&M från farmor. one directions bok från mamma&pappa, döskalleljuslyktan från farmor och örhängen från mamma&pappa, sen halsband från farmor!


mörk geisha från mamma&pappa, smink från my brothers, handkrämer o shit från mamma&pappa och nyckelring från lillebror!

sen fick jag typ en mörk varm choklad-pulver-chocolatechip-shit som man gör MÖRK varm choklad med. freaking amazing. prova imorse och det var gudomligt. me gusta mucho. yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0