my birthday

2012-12-30 @ 12:04:32 Vardag Kommentarer (1)
Hej alla små barn!
 
Igår fyllde jag fjortis, yaaay, och som ni såg i förra inlägget fick jag världens bästaste present ever som jag önskat mig sen 2009, helt sjukt lkfmslkfsmlkfsmlkfaml. Soooo happy! Fick också Justins bok och spotify premium i tre månader av mami&papi sen lite skönhetsgrejer av bröderna mina. Hehe.
 
Sen hade jag kalas på kvällen för släkten och då fick jag maaaassvis av pengar, sammanlagt fick jag 2250. AV BARA MIN SLÄKT. Jag skulle kunna köpa världens snyggaste longboard för det där, ouffft. Det rycker lite i fingrarna för jag vill verkligen köpa en, men ska man till Sthlm så ska man. Får se om jag får lite money över, då jävlar blire en longboard ska ni veta! Fick också ett presentkort på rut, feeeett då kan jag köpa cheap monday-tröjan jag kollat på i typ ett halvår.. Haha fattar inte varför jag bara inte köpt den?

Igår boka Sara Sthlm också så den fjärde bär det av dit på shoooppingresa, heck yes. Ska träffa Fatima och Cynthia där tror jag så dom ska visa oss vart alla dope butiker finns och jävlar vilka snygga garderober jag och Sara kommer få sen, sjukt.

Hörs senare idag barn, ska in och kolla vad Nikon school är för jag fick en lektion gratis med kameran. Heck yes.
 
PUSS PÅ ER!


min outfit igår/min outfit idag

Kommentarer
Postat av: anonym

Du är jätte fin i lockigt hår!

2012-12-30 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0