my name is nicki minaj and i endorse this message

2012-12-09 @ 17:55:03 Vardag Kommentarer (0)
TJA BRÖDEEEEEEER
 
Har precis lyssnat igenom både Nicki och One directions nya album och OMFG DÖR SÅ JÄVLA BRA SÅ JÄVLA UNDERBARA orkar inte mer. På riktigt. Tar självmord.
 
Gymmet idag gick bajsbra förutom när jag sprang då ahahaha, jävla skitbandet fucka ju upp sig så det gick inte så bra men sen när Sara sprungit klart bytte vi då gick det bättre men det sprang jag bara på i ett par minuter för ville köra över 3km.. Sprang (jogga då) 3.1km ungefär och sen gjorde vi massa gym-grejer. Typ benpress, leg extensions, leg curls, sen nån maggrej, sen lekte vi asmycket med hantlarna och sen vanliga typ squats och walking lunges. Känns fettbra efteråt! Ska väl snart hoppa in i duschen och sen blir det stretcha. Jag är SÅ nära att sätta spliten, vill inte bajsa på den när jag bara har några centimeter kvar.

Har inte så mycket mer att säga imorgon är det skola men det är bara den här veckan kvar sen mån, tis, ons nästa vecka sen på tors går vi bara till elva typ sen LOOOOOOOV cant fcking wait.

Hörs sen då pusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0