stan

2012-12-27 @ 17:41:10 Shopping Kommentarer (0)
Helluuuu mi amigos!

Idag har jag varit på stan från tolv till halv fem ungefär. Inte mig emot! Vi tittade inte så mycket i butiker när jag tänker efter, eller jo visst gjorde vi det men vi gjorde andra saker med. Typ satt på marken så kom två killar och fråga om vi rökte på, om vi ville ha bärs och om vi ville följa med dem och ha lite roligt. Haha gissa vad vi svara? That's right.
 
Fick med mig världens finaste batman-tröja hem iallafall som även bestis köpte. Matchande brudar! Tror även vi ska träffas imorgon och spela massa cod och leka, sen fyller jag ju år i övermorgon! Härligt.

Puss på er.

 

the gang leker batman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0