tja godingar

2012-12-23 @ 12:17:46 Vardag Kommentarer (0)
HELLOOOOOOOO MA FRÄNDZ!
 
Igår var dagen jetefin. Jag drog till stan med mamma tidigt på morgonen, sen shoppa vi lite. Mest julklappar men jag fick med mig ett dösnyggt armband från glitter också. Tjoho! Sen så slappa jag mest hela dagen, städade pyttelite med mamma och sen på kvällen tog jag en promenad med min kära kusin och bara prata massor. Så himla skönt!
 
Sen idag då så vakna jag, bytte om och sen bar det av mot coop med mamma och mormor. Sen efter det åkte vi hem till mormor och åt sen frukost/brunch och sen åkte vi hem. Packade in varor och sen hjälper jag mamma då och då när hon ropar till mig, annars sitter jag här.
 
Vill spela sims, försökte faktiskt igår, men det hackar så kolosalt mycket. Inte ens roligt.. Har fått upp skrivarglädjen igen så det är asskönt, skriver så det bara ryker på min novell alltså!
 
Men ska väl prova mitt kära sims igen, annars: fuck it. Srsly. Tänker inte ta datorns skit.
 
Puss på er!


jag och min babe i våras, ba chillar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0