tja töntar

2012-12-12 @ 17:22:25 Vardag Kommentarer (0)
Vad leker ni då? Jag kom hem från skolan för ett tag. Jävligt najs dag i skolan idag flumma som faaaaaaaan på sista lektionen ahahahaha jag älskar det. Hade dock engelskprov som gick åt h-vete... ÅH satt där helt tårögd och försökte rycka upp mig själv för jag kan ju fan inte börja grina över ett prov. Mitt favoritämne och så får man E på sista provet innan betygen sätts... Hejhej D här kommer jag!
 
Har inte gjort mycket sen jag kommit hem, ätit och skrivit ett till kapitel på min novellllllllll. Ska köra lite yoga nu tänkte jag, ska bara leta fram något roligt. Provade yoga igår och det var askul så nu tänkte jag köra, hahaha. Börjar ändå bli vig så varför kan jag inte köra på detta då? Bara ballt ju.
 
Puss på er sötisar pözzzzzzz ololololollll
 
AHAHAHAHA ASGAMMAL MEN JAG ÄLSKAR DEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0